Veien til Golf 2020

Av:   |  Publisert: 4. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vil du eller noen du kjenner starte med golf? Vi i Drammen Golfklubb arrangerer de første Veien til Golfkurs for sesongen i mai og juni.

GOLF kombinerer det sosiale med mosjon, flott natur og frisk luft. Spill golf sammen med venner, familie, kjæreste eller kolleger. Unge og gamle, nybegynnere og proffer kan spille sammen. Golf – en idrett for alle hele livet.

MÅLET MED KURSET er å gi deg en trygg og positiv tilnærming til golfspillet. VTG-kurset omfatter instruksjon og trening på våre treningsfelt, samt noe på banen. I tillegg vil vi snakke om sikkerhet og opptreden på banen, litt om selve spillet og spillereglene. Etter endt kurs er du kvalifisert til å melde deg inn i Drammen Golfklubb og til å spille golf på banen.

SPILL PÅ BANEN inngår også som en obligatorisk del av kurset. Dette vil du kunne gjøre i forbindelse med vår Faddergolf hvor nybegynnere spiller sammen med erfarne golfere i løpet av ukene etter kurset.

PRISEN for kurset er kr 1950,- og inkluderer et todagers VTG-kurs, introduksjonsmedlemskap med fritt spill på banen, Faddergolf og 500 rangeballer. Ønsker du bare å delta på kurset koster det kr 500,-. Kurset inkluderer alt av materiell som trengs for å gjennomføre kurset, og har du ikke golfutstyr kan du låne dette av oss under kurset. I Drammen Golfklubb får du det du trenger for å komme i gang!

NB! Ved gjennomføring av kursene følger vi Golfforbundets og helsemyndighetenes retningslinjer ifm. forebygging av smitte. Vi ber om forståelse for at kan kursene bli endret eller avlyst

Meld deg på et nybegynnerkurs og prøv selv!