Vi er i gang med planleggingen av 2019

Av:   |  Publisert: 10. desember 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hallo alle medlemmer av Drammen Golfklubb,

Vi har dessverre ikke vært ute med så mye informasjon som vi burde, det beklager vi. Noen av dere var på på det Ekstraordinære Årsmøtet der vi vedtok kjøp av konkursboet. Vi vedtok også å etablere et nytt selskap som skal ha ansvaret for drift av banen. Vi har etter årsmøtet jobbet hardt med å finne riktig struktur, både for klubb og bane, med bl.a. etableringen av det nye aksjeselskapet. Selskapets navn vil bli Skoger Golfbane AS, eiet 100% av Drammen Golfklubb og ledes av et arbeidende styre som består av Kjell Winge som styreleder med Trond Gustavsen og Øyvind Nystøl som styremedlemmer. Da er driften av banen i de beste hender og vi gleder oss til fortsettelsen.

Vi viderefører også samarbeidet med Asker og Holtsmark. Vi er i forhandlinger med en fjerde klubb i dette samarbeidet. Med fire gode Østlandsklubber på laget tror vi at vi kan få til et meget potent og godt medlemstilbud med konkurransedyktige priser. Endelig avtale vil være på plass i denne uken med felles annonsering fra alle fire deltagende golfklubber.

Vi har fastlagt kontingentene for 2019 og disse vil bli presentert på hjemmesiden vår i løpet av noen dager. Vi har endret noe på kontingentinndelingene, der noe er fjernet og noe er kommet til. For de som ønsker å tegne årsavtaler på driving-range og biler, vil det bli utarbeidet egne rabatterte tilbud. I tillegg kan man betale sin kontingent oppdelt på månedsbeløp via Autogiro, men da fordelt over 8 måneder. Vi vil sende ut fakturaene for 2019 tidlig i januar og håper at de fleste betaler raskt.

I år som i fjor kjører vi nå kampanje for nye medlemmer. Her vil vi annonsere i lokalpressen samt lage egne annonser på hjemmeside og FB. Følg med på sosiale medier og del nyheten.