Samarbeidsavtale Drammen og Kjekstad

Av: Hanne Ødegaard  |  Publisert: 20. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Drammen Golfklubb og Kjekstad Golfklubb har blitt enige om en samarbeidsavtale for 2024. Vi gir våre fullt betalende medlemmer 50% avslag på greenfee hos hverandre.

For Kjekstad GK betyr det at kategoriene Voksen 30+, Voksen alt inkludert, Ung voksen, og Familiemedlemskap hovedbane voksen får 50% rabatt på greenfee på Drammen GK. Juniorer får også 50% rabatt på greenfee.

For Drammen GK betyr det at kategoriene Voksen 31+ og Ung voksen (alle kategorier) får 50% rabatt på greenfee på Kjekstad GK. Juniorer får også 50% rabatt på greenfee.

Vi gleder oss til å ta imot flere gjester fra Kjekstad Golfklubb