Siste nytt torsdag 13.09.2018

Av:   |  Publisert: 13. september 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Presiseringer vedrørende avtalen med Asker og generell informasjonsoppdatering

Det er nødvendig å presisere avtalen med Asker golfklubb. Dette gjelder KUN de som har betalt fullt medlemskap og har fritt spill i Drammen. I tillegg må de ha betalt sin kontingent for 2018. Klubbmedlemmer skal betale greenfee som vanlig ved spill i Asker i tråd med den avtalen vi har inngått. Vi vil få lister fra Asker i slutten av måneden for de som har benyttet seg av tilbudet og vil på den bakgrunn sjekke at ingen har spilt gratis som ikke skulle. Videre gjelder avtalen for spill nå i høst så lenge vår bane er stengt.

Det er fortsatt noen som ikke har betalt sitt medlemsskap for 2018. Vi er i gang med purringer nå og ber om at alle nå gjør opp for seg raskt slik at vi styrker klubbens økonomi mest mulig i denne kritiske fasen.

Forhandlingene med bobestyrer er ikke startet på grunn av at den av Tingretten oppnevnte advokat er opptatt i retten og ikke har tid. Det vil derfor bli litt forsinkelser før vi vet mer om hva som skjer. Vi vil oppdatere dere alle fortløpende.

Til slutt har vi engasjert Hanne for å hjelpe oss administrativt med klubbsaker inntil videre. Hun kan treffes på sitt vanlige mobilnummer, 952 67 691.

Mer nyheter kommer i morgen!