Proshopen blir drevet av klubben neste sesong!

Av:   |  Publisert: 19. oktober 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Styret har bestemt at vi neste år vil drive proshopen i egen regi!

Proshopen blir drevet av klubben neste sesong!

Styret har bestemt at vi neste år vil drive proshopen i egen regi! Vi tror dette vil styrke Drammen Golfklubb sin identitet på banen mot medlemmer og gjestespillere. Vi vil opprettholde det varesortiment og servicegrad som medlemmene vil ha. Vi tror at dette vil medfører at medlemmene i større grad benytter proshopen som det naturlige valget ved sine innkjøp.

Vi vil komme tilbake med mer informasjon om dette så snart alle brikker faller på plass.

Styret vil påpeke at det ikke er noe misnøye med hvordan Knut Schiager har drevet proshopen I Drammen, dette er et strategisk valg. Vi vil takke takke Knut for alle de årene han har vært i Drammen og ønske ham lykke til videre.