OMMAT nye drivere av caféen

Av:   |  Publisert: 26. februar 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fra i år skal kafeteriaen drives av Torgeir og Jose i OMMAT. De skal drive golfcafe og helårs catering fra klubbhuset.

Jose er opprinnelig fra Mexico og USA, så maten vil være inspirert av Mexikanske og Amerikansk mat, men tilpasset Drammen Golfklubbs sine ønsker. De vil tilby en rekke "enhåndsmat" som man kan ta med seg på vei ned til hull 10, og videre tilby gode middager som hamburgermenyer, kotelett- fiske- og kyllingmiddager som kan spises i klubbhuset eller taes med hjem. De vil også servere gode pizzaretter og fokusere en del på det "å ta med en god middag hjem». På Årsmøtet vil de servere noen smakebiter, og etter å ha testet dette selv kan jeg garantere en smaksrik opplevelse. Både Torgeir og Jose vil være tilstede på Årsmøtet og fortelle om sine planer.

Jan Henrik