Kristian Krogh Johannessen på Eurupean Tour

Av:   |  Publisert: 18. november 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Brisbane Australia30 november

Kristian skal spille sin forste European Tour i Brisbane Australia 30 november. Han har fulle rettigheter på Challange Tour og har i tillegg fått en lav kategori på Europen Tour neste år. Han ligger også godt an til å få spille Joburg Open uken etter. Dette skjer på tross av en litt lunken siste runde i kvalefiseringen torsdag. Dette er kjempegøy for Kristian og for oss som er medlemmer i Drammen GK. Følg med Kristian, nå har vi Joakim som vil komentere sin klubbkamerat på Viasat Golf. Dette blir gøy! Gratulerer Kristian med en kanon prestasjon. Gratulerer så mye og Lykke til Kristian!