Innkalling til årsmøte i Drammen Golfklubb 6. mars 2018

Av:   |  Publisert: 4. februar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I henhold til klubbens lover innkalles det herved til Årsmøte 2018 i Drammen Golfklubb. Møtet avholdes tirsdag 6. mars kl. 19:00 på klubbhuset.

Saker som medlemmene vil ha fremmet på årsmøtet må være styret i hende senest 2 uker før årsmøtet. Disse kan sendes styret via daglig leder: ragnar.gaseby@drammen.golf

Sakspapirene til møtet vil bli publisert på nettsiden en uke før møtet.

Etter at selve årsmøtet er avsluttet vil det bli en generell orientering om 2018 planene ved daglig leder.

Vi håper du har anledning og lyst til å komme, treffe de andre klubbmedlemmene og være med på å forme hvordan klubben din skal være.