God Jul og Godt Nytt År

Av:   |  Publisert: 22. desember 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Styret ønsker alle medlemmer en God Jul og et Godt Nytt År!

Vi går inn i et meget spennende og flott golfår, for første gang med fult eierskap over banen. Med det nye samarbeidet mellom fire klubber på Østlandet, kan vi med trygghet si at dette er Østlandets flotteste Golfdeal. Vi er i gang med å organisere driften av banen under Kjells ledelse som sammen med et kompetent styre skal lose oss igjennom et driftsår med positive resultater. Men de klarer ikke dette alene, vi som medlemmer må bidra med vårt, både med dugnadsarbeide og engasjement som tillitsvalgte i klubben. Anders leder valgkomiteen og vi ser frem mot årsmøtet der vi på nytt skal velge et kompetent klubbstyre og komiteledere som kan vitalisere klubbdriften vår.
Så fra styret ønsker vi alle en God Jul og et Godt Nytt År!