Forhandlinger

Av:   |  Publisert: 11. september 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har i styremøte mandag kveld vedtatt å nedsette en Arbeidsgruppe som skal forhandle med bobestyrer, bank og grunneiere.

Vi har i styremøte mandag kveld vedtatt å nedsette en Arbeidsgruppe som skal forhandle med bobestyrer, bank og grunneiere med formål om å komme frem til en løsning om en overtagelse av banen. Dette arbeidet starter opp umiddelbart og jeg vil holde dere informert underveis. Resultatet av forhandlingene vil bli lagt frem for klubbens styre for deretter å vedtas av alle medlemmene på et ekstraordinært årsmøte. Jeg er behersket optimist på at vi skal kunne finne en løsning og jeg ber alle medlemmer i Drammen Golfklubb å utvise tålmodighet i denne krevende tid for klubben. Det er mange hensyn som skal tas i slike forhandlinger og det gjelder å bruke den tiden det tar. Jeg vil holde dere alle informert via hjemmesiden fremover.