Dugnad fra sofakroken

Av:   |  Publisert: 16. november 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klarer vi å samle 50 stemmer eller mer i løpet av ett døgn? Da er Drammen Golfklubb med på trekningen av tre dagspremier på 10.000 kroner fra SpareBank 1. Dette blir på en måte en dugnad fra sofakroken. Gå inn på www.klubbenimitthjerte.no og skriv Drammen Golfklubb - og vips, så blir din stemme registret.Med en gang et idrettslag har oppnådd 50 stemmer i løpet av én dag vil det bli offentliggjort på klubbenimitthjerte.no at idrettslaget er med i trekningen av 10.000 kroner.Er vi riktig heldige, så kan vi bli trukket ut til å vinne 50.000 kroner.