Det forhandles fortsatt!

Av:   |  Publisert: 3. oktober 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det forhandles fortsatt!
Arbeidsgruppen fortsetter sitt arbeide med å forhandle frem en god løsning for Drammen Golfklubb. Forhandlingene er kompliserte og dette tar tid. Det er viktig fra klubbens side at vi får en løsning vi kan leve med, og vi må ta den tid til hjelp som kreves. Vi har fra klubbens side engasjert Hans-Petter til å vedlikeholde banen i forståelse med både bank og bobestyrer, og vi har nå en bane i topp stand. Styret oppfordrer alle til å ta en tur på banen og se de flotte forholdene. Avtalen med fritt spill i Asker går ut sesongen. Dette koster oss litt penger og vi håper nå at de fleste nå istedenfor velger å gå en tur på banen i Skoger og se an de praktfulle forholdene.  Dette var det vi hadde for denne gangen, men mer informasjon kommer. Følg også med på sosiale medier der nyheter og aktiviteter blir presentert.