Årets vervekampanje! Grip sjansen!

Av:   |  Publisert: 12. april 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi lanserer nå en vervekampanje for våre medlemmer. Verv et fullt betalende medlem og få et gavekort på kr 1.000 til proshop, eller verv et medlem til Introduksjonstrappa År 1 og få et gavekort på kr 200 til proshop.

Vi har en flott bane og et hyggelig og godt klubbmiljø. Hvorfor ikke verve familiemedlemmer og venner til å spille golf i Drammen Golfklubb?!

Det er mange tidligere golfspillere der ute, tidligere medlemmer av Drammen Golfklubb eller nåværende golfspillere som flytter til Drammensområdet. Dersom du verver en eller flere av disse som fullt betalende medlemmer i 2018 vil du motta et gavekort til proshop på kr 1.000 pr vervet medlem.

I tillegg har du kansje familiemedlemmer og venner som har lyst til å begynne å spille golf. Du vet hvor gøy dette er, og dermed er du den rette til å verve de til Drammen Golfklubb. Verv en eller flere personer til kombinasjonen VTG kurs og Introduksjonstrappa År 1 og motta et gavekort til proshop på kr 200 pr vervet medlem.

Vervingen forutsetter at det nye medlemmet angir på innmeldingsskjemaet hvem de har blitt vervet av og at medlemskontingenten er betalt før gavekortene utstedes.