Åpning av proshop

Av:   |  Publisert: 26. april 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hei vi åpner endelig vår proshop til helgen. Kom innom for en prat og handel! Klikk for informasjon og åpningstilbud.

Vi starter proshoppen med følgende åpningstider den neste uken:
Fredag 27/4: 10:00 til 14:00 (teståpning for å se at alt fungerer)
Lørdag 28/4: 10:00 til 16:00
Søndag 29/4: 11:00 til 15:00
Tirsdag 1/5: 11:00 til 16:00

Det kan også handles utenom disse tiden såfremt Nigel eller Ragnar er tilstede på klubbhuset. Vi har godt utvalg av kjente merker som Titleist, Callaway, TaylorMade, Ping, FootJoy, Galvin Green, Callaway, Srixon etc.

Åpningstilbud frem til og med 1. mai: 18 Srixon UltiSoft golfballer til prisen av 12 (kr 229,-)

NB: Husk at fullt betalende medlemmer får 20% rabatt på klær og sko og 10% rabatt på køller og bagger. Vi er derfor fullt konkurransedyktige på pris med nettbutikkene pluss at du hos oss får kyndig pro-veiledning av Nigel.

Driving rang er åpen med selvplukk av baller inntil det blir mulig med maskinplukk.