Åpen dag på Drammen Golfbane

Av:   |  Publisert: 30. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har du eller noen du kjenner lyst til å prøve golf? Søndag 2. september fra 14-16 ønsker vi velkommen til åpen dag på Drammen Golfbane. Arrangementet er gratis og vi har utstyr du kan låne.

Søndag kan du prøve deg som golfspiller på Drammen Golfbane. Du får se, lære og prøve hvordan forskjellige slag skal slås, hvordan golf spilles og hva Drammen Golfklubb kan tilby dersom du ønsker å starte med golf.

Barn- og Juniorgolf  For de yngste (6-12 år) har vi trening  én gang i uken der fokus er på lek og moro for å stimulere motoriske ferdigheter og samhold. For juniorer (13-19år) blir treningen etterhvert mer spesifikt rettet mot utvikling av golftekniske ferdigheter. Utvikling av lagånd og kameratskap er fortsatt viktige elementer sammen med konkurranser for de som ønsker dette.

Dame-, Herre- og Seniorgruppene er egne grupper med ukentlige turneringer med et sterkt innslag av sosial aktivitet.

Gla’Golf (Faddergolf) er et tilbud der du som nybegynner kan spille sammen med andre nybegynnere under veiledning av en erfaren spiller. Her vil du få hjelp både med det spilletekniske og spørsmål av mer praktisk art, samtidig som du raskt blir kjent med andre medlemmer og spillpartnere. For nybegynnere vil det også arrangeres ukentlig trening.

Møt opp, ingen påmelding