Velkommen til faddergolf og oppfriskningskurs 30. april

Av:   |  Publisert: 24. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har du tatt VTG-kurs, men har enda ikke kommet skikkelig i gang med spillet? Hos oss i Drammen er det gode muligheter for trening og oppfølging!

Vi vet at golf ikke lett. Det kreves mye trening og praksis for å mestre spillet, samtidig som det å trene og spille ofte er lettere sammen med andre på samme nivå. Derfor tilbyr vi gratis oppfriskningskurs og spill på banen sammen med faddere.

30. april arrangerer klubben 1 times oppfriskningskurs for tidligere VTG-deltakere, med etterfølgende spill på banen sammen med faddere

30. april kl 17.00 - 18.00 med etterfølgende faddergolf. (faddergolf fra 18.00)

I løpet av oppfriskningskurset vil vi gå gjennom grunnleggende tekniske ferdigheter, der GOBBS (grep, oppstilling, ballplassering, balanse, sikte) er det mest sentrale. Vi tilrettelegger for øvelsesbasert trening slik at du skal komme i gang med spillet.

Faddergolf arrangeres nesten hver torsdag hele sesongen se datoer og meld deg på her

Faddergolf og oppfriskningskurs er gratis for våre medlemmer, meld deg på her.

Vi håper at disse tilbudene kan være av interesse, og at vi snart ser deg både på trening og på banen. Se mer informasjon om de ulike tilbudene og påmelding på vår hjemmeside www.drammengk.no.

Med ønske om en god golfsesong!

Har du spørsmål?
Ta kontakt med VTG-ansvarlig Ine Kristiansen (ine.kristiansen@drammen.golf

Alle kurs er under strenge regler i disse korona tider, og det er viktig at alle setter seg inn i, og følger, Golfforbundets retningslinjer for opptreden på banen før, under og etter spill.

Mvh Drammen Golfklubb