Drammen Golfklubb

Bli medlem i Drammen Golfklubb

Medlemskap

Lurer du på hvor mye medlemskap koster og hvilke typer medlemskap vi tilbyr? Ta en kikk på informasjonssiden om medlemskap her.

Bruk skjemaet under for å melde deg inn i Drammen Golfklubb. Felt merket med stjerne er obligatoriske. Faktura vil bli sendt når vi mottar innmeldingskjemaet. Hvilken priskategori du havner i beregnes automatisk for hvert år.

Betaling med autogiro over 8 måndeder

Dersom du ønsker å dele opp betalingen, har du mulighet for å dele den opp i 8 månedsrater. Du må etter å ha mottatt fakturaen melde fra til Norkred om at du ønsker en slik oppdeling. Fremgangsmåten står nøye beskrevet på fakturaen. Du får da hver måned en ny faktura på 1/8 av full pris.

Er du ny i golf?

For helt nye golfspillere gjør vi det enklere og billigere å komme i gang med ekstra hyggelige medlemskapspriser de første årene. Se vårt tilbud for nye spillere som tar VTG-kurs hos oss.

• Hvilken klubb?
    Vil du ha Drammen golfklubb som hjemmeklubb?
  • Sted:
    År:
  • Medlemskap i Drammen golfklubb gjelder for 1 år av gangen.
    Hvis du ikke ønsker å forlenge ditt medlemskap for kommende sesong må du si opp medlemskapet i god tid for den 31/12

Vennligst kryss av under:
       Jeg har lest og godkjent vilkårene for medlemskap
  • Vennligst skriv inn tallrekken under med kun siffer:
    to  seks  tre  fire:
  • Når du sender inn skjemaet vil du motta en automatisk bekreftelse på e-post på din innmelding. Om du ikke mottar en slik e-post, vennligst ta kontakt med klubben.