Velkommen til knøtte og juniortrening

Av:   |  Publisert: 9. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Drammen Golfklubb inviterer til årets første åpne juniortrening, mandag 20. mai klokken 17.30. I 2019 tilbyr vi GRATIS juniortrening for alle opp til 18 år, og vårt spennende treningsprogram vil attpåtil fungere som en barnevennlig og kostnadsfri utgave av Veien til Golf

Det vil si at alle som aktivt deltar på våre treninger kan være berettiget til spill på bane allerede før sommeren!
Vi tilbyr splitter nytt låneutstyr til de som ikke har egne golfkøller, så her kan man stille opp helt uten tidligere erfaring.

Joakim Mikkelsen har tatt på seg junioransvaret i år, og har med seg flere kunnskapsrike medhjelpere som ønsker å skape gode golfopplevelser for de yngste. Vårt mål er at alle som vil, skal få lære seg å spille golf i trygge omgivelser med lek og moro i sentrum. Nettopp derfor legger vi opp treningen som Veien til Golf, slik at de yngste skal få muligheten til å spille vår flotte 18-hullsbane så fort som mulig.

I 2019 vil det lages knøttetee ute på banen, slik at også våre yngste medlemmer får en overkommelig og morsom bane å spille på. Vi oppfordrer derfor alle golfspillende foreldre til å ta med seg barna på våre Veien til Golf-treninger, så de får muligheten til å teste den nye banen så fort som mulig.
Nærmere informasjon til foreldre vil gis i forbindelse med oppstart 20. mai, og frem til sommerferien vil det deretter være faste treninger hver mandag fra 17.30-19.00. Dersom antallet fremmøtte blir for stort for én stor gjeng, vil vi dele inn juniorene i to grupper basert på alder. (For de aller yngste er halvannen time litt i det lengste laget, så vi legger opp til å runde av deres økter etter 45-60 min.)
Vi håper så mange som mulig tar med seg barna sine på dette, så skal vi gjøre alt vi kan for at de får en inspirerende opplevelse som frister til gjentakelse. Vel møtt!

(Eventuelle spørsmål kan rettes til Joakim Mikkelsen på joakimmikkelsen89@gmail.com eller på telefon 90990169.)