Kjære medlemmer og venner

Av:   |  Publisert: 23. oktober 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er jeg ferdig med golfinstruksjon for denne sesongen. I ett spesielt år der korona har preget alt og alle har golfen blomstret og kommet ut som en vinner.

Jeg setter pris på alle som har vært på kurs med meg eller søkt hjelp for å bli en bedre golfspiller.
Bedre grep, roligere baksving, bedre hofterotasjon, bekreftelse på at det du trener på er riktig, og ikke minst masse oppmuntring og humor.

Det er gøy å få tilbakemeldinger på at instruksjon har hjulpet og gjort en forskjell. Dette er til stor inspirasjon for meg og min jobb som pro, og jeg gleder meg til å kunne hjelpe flere i neste sesong.

For de som har instruksjon til gode kan jeg fortelle at jeg er på plass også til neste år så da kan vi fortsette med timer og trening.

Om vinteren jobber jeg på Custom Golfsenter i Frysjaveien i Oslo. Jeg jobber også på Uranienborg skole SFO hvor jeg har engelsk og tegnekurs for barn fra 1. til 4. klasse.

Vi jobber også med a det blir mulighet til å trene på Imjelt i vinter, men dette må vi kommer vi tilbake til.

Jeg ser også etter en hybel eller hytte i nærheten av golfbanen for neste sesong fra april til oktober. Er det noen som vet om noe er jeg veldig takknemlig om du tar kontakt.

Til slutt vil jeg bare takke alle medlemmer, besøkende, frivillige og arbeidskolleger for en flott sommer. Det er dere som gjør Drammen Golfklubb til ett trivelig sted både for golfspill og jobb.

Vi ses til våren!

God Golf Hilsen fra Douglas