Wright Invitational

Av: Anders Lantz  |  Publisert: 7. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Her blir det ett stjernespekket felt med 27 kjendiser, hvor noen av dem er selveste Viktor Hovland, Shay Knight, Mons Røisland, Lasse Kjus, Johannes Klæbo, Kjetil Jansrud, Kurt Nilsen, osv osv!

Hei,

Mitt navn er Kevin Andre Wright, Profesjonell golfspiller og gammel medlem av Drammen Golfklubb.

Jeg har en historie med Hjertesykdom og Organdonasjon og avholder en Veldedighets Turnering for stiftelsen organdonasjon på Vestfold Golfklubb 1 juli!

Her vil dere komme tett opp på golfspillerne og kjendisene hele dagen, til den snaue summen av 650kr.
Billettene kan kjøpes her:

For de som trenger hotellrom har Hotel Klubben Tønsberg lagt ut en rabattkode «ORGAN». Ved bruk av denne får man 10% rabatt. Hotel Klubben donerer 5% av omsetningen knyttet til denne koden til Stiftelsen Organdonasjon. Rabattkoden er gyldig hele uke 26 fra mandag 27.06 – søndag 3.7.22. De som ønsker rom, må da booke dette på  www.hotelklubben.no og oppgi rabattkoden

Vi har også en auksjon i gang, hvor du kan by på å spille med selveste Viktor Hovland denne dagen!! Akkurat nå er det 3 plasser til salgs, og det vil ALDRI bli en sånn mulighet igjen. Her kan du også by på bagen hans, flagg, osv osv.

I tillegg til dette har vi også en instagram bruker «Wright Invitational» hvor det legges ut konkurranser, premier og annen info.

Håper på at Drammen kommer til Vestfold og bidrar til en fantastisk golf dag.

Takk,
Kevin Ande Wright