Para Norgescup

Av: Tore Steingrimsen  |  Publisert: 19. juli 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Para Norgescup er nasjonale forbundsturneringer for funksjonshemmede og døve golfspillere. Den 11. juli er Drammen GK vertskap for turneringen.

Para Norgescup er nasjonale forbundsturneringer for funksjonshemmede (bevegelseshemmede, synshemmede, utviklingshemmede) og døve golfspillere. Turneringene er åpen for amatører og profesjonelle født i 2008 eller tidligere som har gyldig medlemskap i golfklubb tilsluttet NGF eller annet nasjonalt forbund.

Den 11. juli kommer denne turneringsserien til Drammen Golfbane.

Hvis du vil vite mer om Para Norgescup kan du lese mer på Norges Golfforbud sine sider.