Golfamore Throphy søndag 28. juli

Av: Hanne Ødegaard  |  Publisert: 28. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen å spille Nordens største og morsomste Greensometurnering!

Åpen turnering, minst en person i laget må være myndig.  Dere konkurrerer i par, i den populære spilleformen greensome, Stableford med 6 obligatoriske utslag per spiller under runden. Shotgunstart 09:30, informasjon kl. 09:00 ved klubbhuset. Innsjekking foregår fra en time før informasjonen.

2-mannslag, greensome, stableford, 6 tellende utslag per spiller (6 frie). Redusert spillehandikap: 40% hcp av spilleren med høyest hcp og 60% hcp av spilleren med lavest hcp.

Nytt for i år er at vi inkluderer våre nærmest-hull-konkurranser i startavgiften! På tre forskjellige hull har du sjansen til å vinne blant annet FootJoy-sko og Golfamore-kortet inkludert PLUS for 24/25.

I tillegg inkluderer vi vår "Gjett-lengden-på-drive", en helt ny ekstra konkurranse for 2024! På ett av hullene har vårt personale med en launch-monitor der du gjetter hvor langt du skal slå, før slaget ditt. Spilleren med minst differanse mellom gjetningen og den faktiske lengden, vinner en fin premie.

300 kroner per person i startavgift og 300 kroner i greenfee

Meld deg på i golfbox her