Skoger Invitational 2022

Av: Anders Lantz  |  Publisert: 5. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er nok en gang duket for Skoger invitational! Etter fjorårets suksess gjentar vi den fantastiske turneringen. Ta med deg en venn å meld dere på årets hyggeligste golf happening. Turneringen finner sted på Skoger golfbane den 06.08. Mel dere på i Golfbox, det er kun 72 plasser ledig, så her er det første man til mølla

TURNERINGSINFO

Velkommen til Drammen Golfklubb og Skoger Invitational den 6. Aug 2022. Turneringen henvender seg mot golfere under 50 år , med en arena for god stemning, lekent turneringsspill, konkurranser og muligheter for diverse mat og drikke underveis.

Dette blir en dag med typiske konkurranser som longest drive og nearest pin, samt andre mindre konkurranser underveis og ved klubbhuset. Ved oppsatte plasser på runden vil det være salg av drikkevarer og mulighet for enkel mat. Etter ferdig spilt runde vil det bli servert pizza og muligheter for et par kalde på takterassen. Det er 72 plasser tilgjengelig, så her blir det første man til mølla.

Meld deg på