Vi må utsette årsmøtet til 19. mars 2024

Av: Hanne Ødegaard  |  Publisert: 15. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tidspunkt:   Tirsdag 19. mars  2024, klokken 18:00.Sted:             Marienlyst Stadion, Møterom Gamle Gress

Tidspunkt:   Tirsdag 19. mars  2024, klokken 18:00.Sted:
 Marienlyst Stadion, Møterom Gamle Gress

Vi utsetter årsmøtet til den 19.  mars. Grunnen er at regnskap/revisjon ennå ikke er helt ferdig. Det er lovet ferdig til den 5 mars, men for å være helt sikker, velger jeg å utsette årsmøtet til den 19 mars.  Årsmøtepapirene skal da være ferdige innen den 12 mars, og det skal vi klare.

Vi har lagret alle dere som har ønsket papirer og de vil bli sent så snart som mulig

Klubben ønsker at alle som vil delta melder seg sin deltagelse i Golfbox, senest kl. 12 samme dag som årsmøtet.

Velkommen til årsmøte!

Med hilsenStyret i Drammen golfklubb