Vi gleder oss til ny sesong

Av: Admin  |  Publisert: 2. februar 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Først av alt vil jeg takke for muligheten jeg fått at være med å lede Drammen Golfklubb. Det er mange av dere jeg kjenner fra før, og de jeg ikke kjenner gleder jeg meg til å bli kjent med.

Vil begynne med å takke Kjell Winge & Co for en fantastisk jobbe de siste årene med å få golfbanen og klubben på beina. Klubben har et godt fundament å stå på og økonomien er trygget, en maskinpark for videre drift og grunneier som bidratt til att vi kan drive med golfbanedrift i mange år.

Golf er på frammarsj og nye medlemmer har strømmet til. Vi ønsker oss enda flere nye medlemmer og jobber med årets kurstilbud. Inkludering av nye medlemmer må vi alle hjelpe til med og økt fokus på spill for denne gruppen blir det under 2021.

Klubbens alle komiteer bidrar til å skape godt miljø og aktiviteter på golfbanen. Finns det ønskemål innfor 2021 sesongen er det bare å ta kontakt.

Under 2021 og 2022 blir ett av mine mål å øke aktivitetsnivået for barn og unge. Har vi foreldre og medlemmer som jobber i skolemiljøet i Drammen, hadde jeg satt pris på en liten prat. Barn og barnebarn skall vare velkomne på trening og spill. Sammen med Douglas skall vi prøve å gjøre ett opplegg som lokker barn og unge til golfbanen.

Sponsorer er viktige støttespillere for klubbens drift. Vill takke alle som var med i 2020 og som vill bli med i 2021. Vi har sponsorplasser igjen og prosjekter som skall gjennomføres i 2021, der et ekstra bidrag hadde vært velkomment.

Dariusz og jeg er på plass fra i dag 1. februar. Men med tanke på dagens Covid-19 situasjon er det fint om alle besøk og møte avklares på forhånd. Hanne kontakter dere via mail post@drammen.golf

Gleder meg til å se dere alle så snart banen åpner

Anders Lantz
DAGLIG LEDER