Rune Ulriksen er ansatt som ny daglig leder

Av: Hanne Ødegaard  |  Publisert: 2. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Rune Ulriksen fra Drammen er ansatt som ny daglig leder i Drammen Golfklubb. Rune tiltrer stillingen i løpet av høsten, senest 1. desember.

Rune er 50 år gammel og kommer fra stillingen som Senior Manufacturing Lead ved Aker Solutions på Tranby. Han har bred erfaring fra styring av store prosjekter, en egenskap som kommer godt med for stillingen her hos oss, sier styreleder Jan Henrik Knudsen. Han har også meget god kjennskap til klubben vår, som en viktig bidragsyter i turneringskomiteen over mange år.

Med Rune som daglig leder får vi en fremtidsrettet golfkompetanse og en solid prosjektlederkompetanse inn i klubben vår, noe som er viktig i den fasen vi nå går inn i med utfordrende utviklingsprosjekter og påkrevet fornyelse, avslutter Knudsen.

Vi ønsker Rune hjertelig velkommen som vår nye daglige leder.

Drammen 01.09.2023
Drammen Golfklubb