Minneord Vidar Olsen

Av:   |  Publisert: 15. desember 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vidar døde den 03.11.20 etter et kort sykeleie. Vidar ble medlem av klubben den 15. februar i 2001.Som en av norges beste bandyspillere hadde han et naturlig talent for golfspillet og ble raskt en meget god spiller. Han var frisk nok i våres til å spille noen runder golf og hadde 7,4 i hcp.

Mange av oss kjenner Vidar mer fra frivilligheten i klubben. Han var meget ivrig i dugnadsgjengen og stilte alltid opp når vi trengte hjelp. Han fikset ofte det som andre ikke fikk til og var en kreativ problemløser for klubben.
Vi husker han også som en av de som ofte satt på terrassen med en kopp kaffe og diskuterte tidens utfordringer.

Våre tanker går først og fremst til hans familie, men vi er mange i klubben som også vil savne Vidar.