Medlemskap og årsavgifter 2020

Av:   |  Publisert: 8. mars 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Følgende medlemskap og årsavgifter ble vedtatt på årsmøtet 3. mars 2020

Spillerett med fritt spill – fullverdig medlem:

•             Voksen > 31 år:                          NOK 7.650,-
•             Ung voksen 26–30 år:               NOK 5.800,-
•             Ung voksen 21–25 år:               NOK 4.100,- (+ militære og studenter)
•             Junior 16–20 år:                        NOK 1.925-
•             Junior 13–15 år:                        NOK 1.000,-
•             Knøtter/Yngre junior 0-12 år:    NOK 500,-
•             Passivt medlemskap etter
              godkjenning fra styret:               NOK 500,-

Betaling over autogiro over 8 måndeder:
I år vil alle med full spillerett bli fakturert kr. 7650,-.  Dersom du ønsker å dele opp betalingen, har du mulighet for å dele den opp i 8 månedsrater. Du må etter å ha mottatt fakturaen melde fra til Norkred om at du ønsker en slik oppdeling. Fremgangsmåten står nøye beskrevet på fakturaen.
Du vil da bli kredittert hele beløpet og får hver måned en ny faktura på 1/8 av full pris.
Selv om du hadde denne ordningen i 2019 må du på nytt melde fra om at du vil dele opp fakturaen. Og legg merke til at du ikke skal gi beskjed til Drammen Golfklubb, men til Norkred som sender ut fakturaen.

Klubbmedlemskap uten spillerett
For deg som ikke spiller så mye golf, men ønsker å være medlem av Drammen Golfklubb med de sosiale aktiviteter og klubbturneringer det medfører, kan klubbmedlemskap være en mulighet.

•             Klubbmedlemskap uten spillerett:                  NOK 2.400,-

Klubbmedlemskape uten spillerett inkluderer i 2020 4 greenfeebilletter for voksen og 8 greenfeebiletter for junior & student.

Familiemedlemskap
Ved 2 fullt betalende voksne der begge betaler NOK 7.650,- eller mer i årsavgift, får inntil 2 felles barn bli gratis medlemmer t.o.m. fylte 19 år.