Mange viktige brikker på plass for sesongen som kommer!

Av:   |  Publisert: 3. februar 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Arbeidet med å forberede sesongen går fremover, og vi har fått noen viktige brikker på plass.

Kjære medlem av Drammen Golfklubb,

Vi har fortsatt den gode dialogen en med Asker Golfklubb og har nå underskrevet en avtale hvor deres head greenkeeper James Bentley kommer til å ha det overordnede ansvaret for planlegging, drift og kvaliteten på vår bane. Han vil være fysisk tilstede i Drammen en dag i uka og ellers stå til disposisjon for vår greenkeeper.

James Bentley tok over som head greenkeeper i Asker i 2018. Etter 10 år som greenkeeper på Miklagard Golfklubb, har han bred erfaring med drift av golfbaner. Greener er alltid i fokus hos James.

Vi har også ansatt Darek Loszkowski som vår nye greenkeeper. Darek har vært ansatt på Drammen Golfbane i 8 år og kjenner alt rundt og på banen mer enn noen andre. Han vil også ha det operasjonelle ansvaret ute på banen og lede alle sesongarbeiderne.

Hanne Ødegaard som tidligere har drevet kafeen og vært ansatt som daglig leder i baneselskapet, har påtatt seg ansvaret for å drive kafeen og en liten Proshop for egen regning. Hun vil også være endel av vår administrasjon og ha jobben som klubbsekretær.

Dett er en løsning vi er meget godt fornøyd med.

Vi har jobbet mye med å lage nye sponsorpakker. Tidligere har det ikke vært noe system på hva vi har solgt og mange avtaler har ikke vært spesielt gunstige for oss. Nå har vi i utgangspunktet

3 pakker.

Rangesponsor, kr.10.000,-

Hullsponsor, kr.20.000,-

Hovedsponsor, kr.50.000,-

Vi er nå i gang med å besøke sponsorene våre og det er med stor glede jeg kan si at vi blir godt mottatt. Så langt har vi blitt enig med med 10 sponsorer om et samarbeid også i 2019.

Etter å ha vært i kontakt med NGF, NIF og Lotteritilsynet vedrørende momskompensasjon, vil vi ikke etablere noen aksjeselskap. All drift av banen vil foregå i klubbregi. Det som skulle bli et aksjeselskap blir nå en egen avdeling i klubben ledet av de samme personene.

Kjell Winge, Øyvind Nystøl og Trond Gustavsen vil sammen med Hanne Ødegaard fungere som klubbens administrasjon i 2019.

Snart blir kontingenten for 2019 sendt ut. Vi ber dere alle betale så raskt som mulig slik at vi får en fullstendig oversikt over økonomien vår.

Administrasjonen