Konge Pokal til Dugnadsgjengen

Året 2021
EN STOR TAKK TIL ALLE SOM HAR BIDRATT I ÅRET 2021
FOR EN SUPER GJENG!
Når man ser tilbake på året har gått må vi igjen rose dugnadsgjengen for sitt strålende arbeid på vår fantastiske golfbane. Klubbhuset fikk en etterlengtet oppgradering, ny innredning, lys og nye farger og nye bord og stoler på terrassen på taket. Det ble 186 timer.
På banen er det lagt ned mye arbeide i løpet av året som gikk, spesielt på hull 16 vil dere se stor forandring, utallige trær og busker er fjernet åpen og luftig i grøften ned mot hull 2. Vi kommer med en mer detaljert rapport nærmere åpning av banen.
Det ble totalt 1323 timer. I disse timene må vi ikke glemme de som har bidratt men klipping. Det har også vært et godt samarbeide med Dariusz og øvrige ansatte. Det ble også kjøp inn nytt redskap som har lettet arbeide for dugnadsgjengen.
Når som vi ser fremover til lysere tider håper klubben på 1 eller 2 store felles dugnader før åpning, det er alltid masse skal skal gjøres og vi trenger all den hjelpen vi kan få fra medlemmene.
Det kommer mer info om dette på klubbens hjemmesider etterhvert.
Med hilsen fra
Øivind Sjødal - Leder