INNKALLING TIL ÅRSMØTE 2023 I DRAMMEN GOLFKLUBB

Av: Anders Lantz  |  Publisert: 23. februar 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tidspunkt:      Tirsdag den 21. februar 2023, klokken 19:00.
Sted:                   Gildehallen Aass bryggeri

Velkommen til Gildehallen på Aass bryggeri. Vi åpner dørene kl 18:15 for registrering, kaffe med kake og mingling. Årsmøtet starter kl 19:00. Efter avsluttet årsmøte ønsker styret og administrasjon informere om nyheter som kommer i 2023 og hvilke planer vi har for bane driften.

Saker som medlemmene ønsker å ta opp på årsmøtet, må være styret i hende senest søndag den 5. februar klokken 24:00.
Saker som ønskes behandlet kan sendes på e-post til post@drammen.golf, og skal inneholde en tydelig beskrivelse av saken samt et konkret forslag til det vedtak man ønsker at årsmøtet skal stemme over.

Fullstendig saksliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest 11. februar 2023. Sakspapirene kan du, fra denne datoen, få tilsendt ved å sende en e-post til post@drammen.golf. Sakspapirene vil også være tilgjengelig på klubbhuset.

Klubben ønsker at alle som vil delta melder seg sin deltagelse i Golfboxsenest kl. 12 samme dag som årsmøtet.

Velkommen til årsmøte!

Styret i Drammen golfklubb