INNKALLING TIL ÅRSMØTE 2022 I DRAMMEN GOLFKLUBB

Av: Anders Lantz  |  Publisert: 20. januar 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Styret innkaller med dette medlemmer til årsmøte i Drammen Golfklubb.

Tidspunkt:      Onsdag 23. februar 2022, klokken 18:00.
Sted:               Online digitalt på Teams eller om koronaregler tillater det, i klubbhuset.

Saker som medlemmene ønsker å ta opp på årsmøtet, må være styret i hende senest søndag den 6. februar klokken 24:00. Saker som ønskes behandlet kan sendes på e-post til
post@drammen.golf, og skal inneholde en tydelig beskrivelse av saken samt et konkret forslag til det vedtak man ønsker at årsmøtet skal stemme over.

Fullstendig saksliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest 15. februar 2022. Sakspapirene kan du, fra denne datoen, få tilsendt ved å sende en e-post til
post@drammen.golf. Sakspapirene vil også være tilgjengelig på klubbhuset.

Årsmøtet vil gjennomføres digitalt online etter NIFs lovverk. Instruksjoner for hvordan du kan delta digitalt online vil bli kunngjort samtidig med årsmøtepapirer. Du kan forberede deg ved å lese denne presentasjonenDersom koronareglene tillater fysiske møter vil, samtidig med at møtepapirene blir gjort tilgjengelig, meddele dette. Men uansett ønsker vi at alle melder seg sin deltagelse i Golfbox.

For å delta digitalt må du melde deg på i golfbox, senest kl. 14 samme dag som årsmøtet.

Velkommen til årsmøte!

Styret i Drammen golfklubb