INNKALLING TIL ÅRSMØTE 2021 I DRAMMEN GOLFKLUBB

Av: Admin  |  Publisert: 10. februar 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Styret innkaller med dette medlemmer til årsmøte i Drammen Golfklubb.

Tidspunkt: Onsdag 10. mars 2021 kl 18.00
Sted: Online digitalt på Teams

Årsmøtet vil gjennomføres digitalt online etter NIFs lovverk. Instruksjoner for hvordan du kan delta digitalt online vil bli kunngjort samtidig med årsmøtepapirer. Du kan forberede deg ved å lese denne presentasjonen.

Saker som et medlem ønsker å ta opp på årsmøtet, må sendes styret senest søndag 21. februar 2021. Saker kan sendes på e-post til ine.kristiansen@drammen.golf, og skal inneholde en tydelig beskrivelse av saken samt en innstilling til vedtak (det årsmøte skal stemme over).

Fullstendig saksliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest 3. mars 2021. Sakspapirene kan du, fra denne datoen, få tilsendt ved å sende en e-post til post@drammen.golf. Sakspapirene vil også være tilgjengelig på klubbhuset (i gangen utenfor turneringskontoret).

For å delta digitalt må du melde deg på i golfbox, senest kl. 14 samme dag som årsmøtet.

Velkommen til årsmøte!

Med hilsen styret i Drammen Golfklubb