Gavedryss over klubben i Jubileumsåret.

Av:   |  Publisert: 15. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En fantastisk fin jubileumsfeiring er gjennomført. Mange deltok på en morsom scramble-turnering på formiddagen, og 65 medlemmer stilte opp på Jubileumsfesten på DBK huset.

Her holdt vårt første æresmedlem Lisbet Juel en fin festtale hvor hun dro opp de historiske linjene.

Avslutningsvis overrakte hun klubben en gave på hele kr.30.000,- som hun sa, ikke skulle gå i det store sluket,

men til et noe mer varig prosjekt.

Samtidig kom Per Chr. Juel på vegne av Herregruppa og ga kr.10.000,- som han foreslo skulle brukes til å utbedre en bunker.

Damegruppa hadde på forhånd bevilget kr.5000,- til klubben, med forslag til hva pengene kunne brukes til.

Seniorgruppa har overført kr.10.000,- som er brukt til innkjøp av nye flagg.

Sist men ikke minst så stilte Mjøndalen Bakeri og Conditori opp med to nydelige jubileumskaker

av typen bløtkake og sjokoladekake som en gave til klubben.

Ønsker på denne måten og takke dere alle for den rause gaven dere ga til klubben. Vi står foran store investeringer, så gavene er meget kjærkomne.

Kjell M Winge

Daglig leder