Frivillig dugnadsbidrag

Av:   |  Publisert: 27. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dugnad er viktig og kommer til å bli enda viktigere for Klubben i årene fremover. Vi har en stor dugnadsgjeng på både dame- og herresiden og er veldig takknemlig for det.

Det ble derfor foreslått på Årsmøtet at klubben skulle oppfordre alle medlemmer til å bidra med et frivillig dugnadsbidrag. Dette ble godt mottatt og det kom samme dag inn kr. 5.500,- og vi er nå oppe i kr. 9.500,-
Pengene skal gå til å finansiere en ny green-klipper, en klipper vi alle får glede av hver dag vi er på banen.
Oppfordringen gjentas derfor nå om å bidra med kr. 500,- til klubben som et dugnadsbidrag.
Syntes du imidlertid kr. 500,- er for mye, så er vi meget glade for det vi får, en hundrelapp eller to er også kjærkommet bidrag, og er du i den situasjonen at du kan bidra med mere, så er vi selvføgelig  meget glade for det også.

Det vil ukentlig bli informert om hvor mye som har kommet inn på denne siden.

Du kan enten VIPPSE til nr. 533047   eller overføre til konto nr. 1506.04.26349 merket Klipper.