Drammen GK og Schiager-de Sousa Golf AS inngår samarbeid

Av: Hanne Ødegaard  |  Publisert: 24. november 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfinteressen har utviklet seg i en enorm fart de siste årene og trykket hos oss er større enn noen gang. Medlemmer og gjester har store forventninger til oss som klubb og det produktet vi leverer. Det gjør at vi hele tiden må jobbe med å utvikle oss for å levere et bedre totaltilbud.

Kjære medlem,

Golfinteressen har utviklet seg i en enorm fart de siste årene og trykket hos oss er større enn noen gang. Medlemmer og gjester har store forventninger til oss som klubb og det produktet vi leverer. Det gjør at vi hele tiden må jobbe med å utvikle oss for å levere et bedre totaltilbud.

Etter konstruktive møter har klubben nå inngått en avtale med Schiager- de Sousa Golf (SdS Golf) for å drifte treningsvirksomheten og tilrettelegge for et stimulerende trenings og kurstilbud på Drammen GK i 2024-2025.

SdS-Golf har de siste sesongene hatt et tett samarbeid med Hanne i proshopen der de levererer alle varer som selges. Dette samarbeidet vil bli større og sterkere i sesongene som kommer.

Du som medlem skal ikke merke stort annet enn et bredere og forhåpentligvis enda mer profesjonelt tilbud, med et betydelig større utvalg av produkter i proshopen inkl. custom fitting, samt et bredere kurs- og treningstilbud da vi får et større trenerteam med fler resurser.

Schiager-de Sousa Golf AS drives av Knut Schiager og Fredrik de Sousa, og med seg i teamet har de Marius Tandberg og Douglas Craig. Det har vært veldig viktig for både Drammen Golfklubb og SdS Golf at få med seg Douglas på reisen videre. Vi vet alle hvor populær Douglas er og med et større trenerteam vil vi kunne styrke treningsvirksomheten vår i årene fremover.

Hva skal vi oppnå:

Frontdesk
  • Best mulig service for medlemmer og gjester
  • Skape en hyggelig atmosfære og miljø i klubbhuset
  • Tett samarbeid med administrasjonen og banemannskapet i klubben
Proshop
  • Godt utvalg av produkter
  • Mer profesjonell kunnskap vedrørende utstyr
  • Konkurransedyktige priser
  • Custom fitting, demodager, tilbud ol.
  • Jobber med alle ledende leverandører og brands
Treningsvirksomhet

Tilrettelegge for et motiverende og stimulernede treningstilbud som er tilpasset medlemmenes ferdigheter og alder; segmentert treningDette er et konsept som SdS Golf har utarbeidet gjennom flere år og har hatt stor suksess blant medlemmer og ikke minst juniorer i Bærum Golfklubb.

Vi skal skape et komplett tilbud for JuniortreningTematreningProtimerVTG-kursBedriftstrening etc. på Drammen Golfklubb. Dette sammen med rask oppfølging og riktig kommunikasjon med alle medlemmer og gjester skal bidra til å løfte oss som klubb.

Vi er allerede godt i gang med samarbeidet der Marius Tandberg, som ny hovedansvarlig for juniortreningen, gjennomfører vinterens treninger sammen med Knut.

Dere vil hovedsakelig møte Douglas og Marius, men Knut vil være tilgjengelig for trening på ukentlig basis, samt at Fredrik vil være innom med jevne mellomrom for trening og spesielle happenings.

Det kommer til å komme masse nytt og spennende den nærmeste tiden. Først ut er invitasjon til vintertrening på ToppGolf med Fredrik og Knut. =)

FØLG MED!!

Vi gleder oss til flott samarbeid med Schiager-de Sousa Golf og teamet deres de neste sesongene og vi ønsker de velkommen til oss her på Drammen Golfklubb.