Daglig leder i Drammen Golfklubb

Av:   |  Publisert: 15. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjell Winge har gitt styret beskjed om at dette er hans siste år som daglig leder. Styret har derfor nedsatt en arbeidsgruppe som skal finne en erstatter.

Gruppen består av Reiulf Lindberg (Styreformann), Ine Kristiansen og Erik Mathiesen. Kjell har i oppstartfasen vært ansatt i 40% stilling (resten på dugnad). Vi ser for oss at stillingen fremover vil være 100%.

Jobben som daglig leder dekker et bredt spekter av arbeidsoppgaver og ansvarsområder. Økonomi og administrativt arbeide, kontakt med sponsorer/salg til nye, utvikling av medlemsmassen, koordinere arbeide i utvalg/grupper og banemannskaper. Vi ønsker derfor å komme i kontakt med kandidater til stillingen som har allsidig kompetanse og erfaring, er god på gjennomføring, har lederegenskaper som kan bidra til å optimalisere samspill mellom klubb og banedrift.

Tenker du at dette er jobben for deg, eller vet du om noen som kunne egne seg i stillingen, så tar vi imot henvendelser/søknader og tips på:
Mail: reiulf.lindberg@drammen.golf
Telefon: 958 77 997