Årsmøte 2021 i Drammen Golfklubb

Av: Admin  |  Publisert: 3. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tidspunkt: Onsdag 10. mars 2021 kl 18.00 Sted: Online digitalt på Teams

Årsmøtet vil gjennomføres digitalt online etter NIFs lovverk. Veiledning for hvordan du kan delta digitalt online sendes ut sammen med årsmøtepapirer. Denne veiledningen ligger også som vedlegg til denne nyhetssaken.

Saksliste med saksdokumenter er nå tilgjengelig for medlemmene. Du kan få disse tilsendt ved å sende en e-post til post@drammen.golf. Sakspapirene er også tilgjengelig på klubbhuset (i gangen utenfor turneringskontoret).

Av hensyn til gjennomføringen henstiller vi de medlemmer som ønsker å fremme forslag/endringsforslag under årsmøtet om å oversende disse på e-post til styret før årsmøtet (ine.kristiansen@drammen.golf). Det samme gjelder dersom det fremmes forslag til andre kandidater til tillitsverv enn de som fremgår av valgkomiteens innstilling (benkeforslag). Det må da evt. gjennomføres skriftlig avstemming, noe som må forberedes. Forslag som fremmes under årsmøtet vil ikke kunne avskjæres, men kjennskap til disse på forhånd vil lette gjennomføringen.

For å delta på årsmøtet må du melde deg på i Golfbox innen 10. mars kl 1400. Invitasjon til Teams-møtet sendes ut via Golfbox til de som er påmeldt, etter at påmeldingsfristen har utløpt.

Velkommen til årsmøte!

Med hilsen styret i Drammen Golfklubb