Drammen Golfklubb

Knøttegolf for barn fra 4 - 9 år

KnøttegolfKnøttegolf er inngangen til golf for våre aller yngste. Aktiviteten skal være lystbetont, styrke fellesskapsfølelsen og gi en følelse av mestring i hver økt. Vi skal utvikle basisferdigheter, og få barna til å glede seg til å spille.

Våre trenere gjennomgår utdanning gjennom Norges Golfforbund, og vi legger opp til å følge NGF's strategi og sportslig plan hvor all trening tilpasses alder, modning og fysiske forutsetninger.

Det koster ingenting å delta på knøttetrening, men for de som ønsker å være medlem i Drammen Golfklubb koster dette 500kr.

Knøtte- og Juniortrening
Knøttegolf (6 til 9 år): Mandager kl 17:00-18:00.
Juniortrening (10 til 17 år): Mandager kl 18:15-19:30.
Ta kontakt med Douglas (
tlf: 93225769) ved spørsmål om de ulike gruppene.