Drammen Golfcamp uke 27 - 2024

Av: Hanne Ødegaard  |  Publisert: 12. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen til Drammen Golfcamp uke 27 for alle barn og unge mellom 5 og 15 år

Drammen Golfklubb og SdS Golf Academy inviterer alle barn og unge mellom 5-15 år uansett nivå og tidligere golferfaring til en fantastisk morsom uke på Drammen Golfklubb.
Drammen GolfCamp er årets morsomste uke på golfklubben vår. Vi ønsker å samle alle barn og unge til en fantastisk uke fylt med golfaktiviteter, masse latter og felleskap. Nytt for i år er at det gjennom uken vil bli mulighet til for å ta golfbil-lappen, hvilket er et høydepunkt for de aller fleste.

Utover å skape mestringsopplevelser, trene og spille golf, ønsker vi å skape en trygg og inkluderende camp på tvers av klubber og alderstrinn. Vi går igjennom alle delene av "veien til golf-kurs" slik at etter fullført golfcamp vil alle deltagere få diplom med godkjent VTG-kurs. Om ditt barn ikke er medlem av en golfklubb vil en etter å ha fullført Camp få et tilbud på medlemskap i Drammen GK. De vil normalt være klare for spill på alle baner i Norge etter å ha deltatt på en vår GolfCamp. På campen vil deltakerne fra tid til annen inndeles etter ferdigheter og behov. En vil således delta på ulike grupper gjennom uken og alle blir godt kjent med hverandre. I påmeldingsavgiften inngår også mat.

Pris: 2650kr som inkluderer lunsj og frukt hver dag samt VTG-bevis etter fullført camp.

Utstyr: Har du eget utstyr tar du med dette, hvis ikke så får du låne av oss =)

Det blir aktivitet mandag-fredag mellom 09.00-15.00 (mandag 1 juli - fredag 5 juli)

Slik kan en typisk dag på GolfCamp se ut:

09.00-09.15: Samling

09.15-10.15: Sving: fokus på gobbs og få ballen til å fly

10.15-10.45: Fruktpause

10.45-11.45: Putt: fokus på puttbane og pendelbevegelse

11.45-13.00: Lunsj

13.00-14.30: Spill på banen

14.30-15.00: Oppsummering av dagen + is

Om ditt barn ikke er medlem av en golfklubb, vil de etter å ha fullført camp få meget godt tilbud på medlemskap ut sommeren hos oss! For nye golfere er det altså ikke nødvendig å melde seg på et eget VTG-kurs før en kommer på campen, da dette er inkludert.

Ansvarlige for Drammen GolfCamp er SdS Golf Academy som har ansvaret for all treningsvirksomhet på Drammen Golfklubb. SdS stiller med meget kvalifiserte trenere og trenerressurser til GolfCamp, slik at alle som er med kan regne med god oppfølgning gjennom uken.

KLIKK HER FOR PÅMELDING

For spørsmål vedrørende golfcamp, kontakt:

Knut Schiager -  proshop@sdsgolf.no - tlf 908 56 501.

Du melder deg på i gruppe etter alder: 5-8 år, 9-12 eller 13-15 år, men gjennom uken vil mange av aktivitetene skje på tvers av gruppene.

Velkommen til årets kuleste uke på Drammen Golfklubb =)