Vel gjennomført årsmøte 19. mars

Av: Hanne Ødegaard  |  Publisert: 21. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Drammen golfklubb gjennomførte sitt årsmøte19. mars med et oppmøte av 51 medlemmer.

Årsmøtet valgte nytt styre:

Styreleder                        Jan Henrik Knudsen         ikke på valg
Nestleder                         Svein Espen Sørstad        velges for 2 år

Styremedlemmer               Mia Lundgren                 gjenvalgt for 2 år
                                          Erik Mathisen                  gjenvalgt for 2 år
                                          Britt Marie Olsen             ikke på valg
                                          Jan Olav Neggen            ikke på valg
Varamedlem                      Stian Stærkeby               valgt for 1 år

Det ble vedtatt nytt budsjett for 2024 med en liten økning av årskontingenten. Drammen golfklubb hadde ved årslutt 1803 medlemmer. Etter utmeldinger starter vi 2024 med 1565 medlemmer. Omsetningen for 2024 er budsjettert til 12,5 mill. kroner.

Medlemskap og kontingent 2024 vedtatt på årsmøte 19. mars
Drammen golfklubb kan tilby flere ulike medlemskategorier basert på hvor mye du spiller, og hvilken alder du representerer.

For våre medlemmer som velger Voksen (31 år+) og Ung voksen kategorier har du følgende medlemsfordeler.
  • Du kan kjøpe til Samarbeidsavtalen med Asker og Holtsmark til 1500 kr og for hver runde du spiller betaler du 100 kr i greenfee. I tillegg får dere en gratis greenfee på Hakadal GK til en verdi av opp til 800 kr om du har samarbeidsavtalen.
  • Du får også «Gjestegreenfee» på Kjekstad Golfklubb, som i praksis betyr ca 100 kr i avslag på greenfee prisen når du spiller på Kjekstad GK.

På årsmøte den 19. mars ble følgende medlemskontingenter vedtatt for 2024
Et bilde som inneholder tekst, skjermbilde, nummer, Font

Automatisk generert beskrivelse
Faktura til alle medlemmer vil bli sendt i løpet av neste uke
Betalingsalternativ av årskontingent
Klubben tilbyr 2 alternativer for betaling av kontingenten. En faktura fra Norkred i mars måned som betales i sin helhet på forfall, eller månedlig med 8 avdrag.
For deg som velger månedlig betaling betaler du 2 måneder (feb og mars) på første avbetaling, deretter per måned. Siste betaling blir da i september. Ta kontakt med vår faktureringspartner NorKred AS i god tid før forfall av opprinnelig medlemsfaktura på epost juliaw@norkred.no eller tlf 48 84 71 74 så vil dette bli aktivert. Opprinnelig fakturaen vil da bli kreditert og det utstedes nye månedlige fakturaer.

Vær oppmerksom på at klubbens medlemmer forplikter seg til å betale de vedtatte kontingenter og avgifter fastsatt på årsmøtet, uavhengig av om det faktureres årlig eller månedlig. Vi ser det derfor som en selvfølge at du betaler din faktura på forfallsdato.

Etter årsmøte holdt vår nye daglige leder en presentasjon om planer videre for Drammen Golfklubb. Se presentasjonen her

Nå gleder vi oss til å se dere så snart det blir litt grønnere

Styret, Rune og Hanne