Damegruppa inviterer til infomøte

Av: Hanne Ødegaard  |  Publisert: 17. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alle damer ønskes velkommen til informasjonsmøte tirsdag 23. april kl 1800. Informasjonsmøtet avholdes på Imjelt Golfsenter (Andorsrudveien 78E).

På infomøtet får du nyttig informasjon om sesongen. Vi går gjennom aktivitetsplanen, de ulike spilleformene og noen enkle golfregler. Det meste du trenger å vite står også på hjemmesiden

Damegruppa er for alle damer som er medlem av Drammen Golfklubb. Hver tirsdag er "Damedag" og vi samles for å spille turneringer i et sosialt miljø. Det er stort alders- og handicapspenn på medlemmene i Damegruppa.

Vi ønsker flere aktive damer i klubben. Kom på infomøtet dersom du er nysgjerrig og lurer på om damegruppa er noe for deg.

Damegruppas e-postliste
For å få løpende informasjon gjennom golfsesongen må du melde deg på Damegruppas e-postliste. Det gjør du ved å fylle ut dette skjemaet.
Noe informasjon vil også gis på Facebook. Søk opp gruppen Drammen Golfklubb Damegruppa og be om å bli medlem.
Ine Kristiansen
+47 93818143